reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Gryga

Jozef Gryga

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne som ako autor inšpirovaný výrokom O. W. Holmesa: "The great thing in the world is not so much where we stand, as in what direction we are moving" a D. Stirlinga "Who dares, wins". Ak vás môj blog bude inšpirovať k niečomu pozitívnemu, potešenie je aj na mojej strane... Zoznam autorových rubrík:  Môj dream jobJedloSúkromnéNezaradené

reklama

Môj dream job

Dopíšte, koľko percent návštevníkov si našlo prácu!

Jozef Gryga

Dopíšte, koľko percent návštevníkov si našlo prácu!

Takýto hysterický výkrik som si prečítal pod hodnotením jednej dámy po návšteve pracovného veľtrhu Profesiadays na Facebooku. Byť bez práce môže byť skutočne traumatické. Titulok blogu sa dá v zmysle  poznatkov psychiatričky Elisabeth Kbler-Rossovej o piatich štádiách reakcie človeka na traumu prirovnať k štádiu hnevu. Horšie je, keď sa z nezmyselného výkriku stane mentálny postoj, ktorý nezamestnanému bráni vidieť svoje možnosti. Vydržte! Na konci cesty príde niečo nové. Ako nato? Viac v mojom prvom blogu, venovanom hľadaniu práce.

  • 17. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 010x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu